Dålig på det här

Mmmm, jag vet... Jag är riktigt dålig på detta med att blogga. S tjatar att det aldrig skrivs något här och det är ju sant... Men men, jag ska försöka ta mig i kragen.

Sen jag skrev sist har J lyckas ta sig runt hela marathonloppet, jag har varit ute och partat ett par gånger, M har lärt sig krypa ordentligt, vi sover om möjligt ÄNNU sämre än tidigare och jag har spelat gin rummy/ätit god mat/moffat godis/snackat massor av skit för sista gången innan sommaren med tre av mina tjejkompisar.

Och nu fick M tvättkorgen över sig - igen... Vi hörs!

Kommentarer

Anonym sa…
haha det är ok att du skriver sällan så länge du skriver skoj iaf! kram
Anonym sa…
Kul med lite uppdatering :) Så du är i partysvängen igen nu. Var urlänge sen jag var ut! Kan inte ens komma ihåg när. Men ska nog bli nåt i sommar i alla fall. Kram på dig!
Anonym sa…
Hej du. Nu har jag länkat till din blogg från vår, så nu får du sätta lite fart på bloggandet! Du är ju ändå bara hemma hela dagarna, så du har väl hur mycket tid som helst? ;)
Lotta sa…
Hej själv! Jag såg nog att du hade länkat mig så nu känner jag ju världens press ;-) Jag länkar tillbaka till dig :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter