Grekland nästa

När jag ändå är igång och bloggar kan jag lika gärna skriva om något roligt också så det inte bara blir en massa elände.

Om några veckor åker vi till Grekland där vi ska ö-luffa i fyra veckor. Vi bokade flygbiljetterna med SAS redan tidigt i våras och har fram till nu inte vetat var vi ska mer än att vi landar i Aten. Men nu är alltså första anhalten spikad. Vi kommer att ta färjan till ön Syros där vi ska bo i en lägenhet/studio på 45 kvm hos Studio Argo. Hur länge vi kommer stanna där och var vi tar vägen sen får vi se då.

Väl på plats kommer vi att lägga upp bilder och skriva i Resdagboken som vi gjorde sist när vi var i Thailand. Om du vill få ett mail varje gång den uppdateras kan du höra av dig till mig så lägger jag in dig på e-postlistan.

Moussaka, långgrunda sandstränder och vackra solnedgångar - here we come!

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt med Greklandssemster! Jag skulle också åkt på utomlandssemster, men får vänta till nästa år nu när jag fick lägga ner lite pengar på bilen istället. Trist men sant! Hoppas ni får en skön semester! Kram kram
Anonym sa…
Hej! Vad kul att du läser min blogg. Får ju absolut börja läsa din :) Hoppas ni får det skönt i Grekland. Jo Rest and Fly var faktiskt bra, dock trångt i rummen så man får nästan backa in :P Men det gick, sängarna är stora så man ska väl inte klaga :) Fick ju några timmars härlig sömn :) Ha det underbart och sola lite åt mig med :) kram Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar