Snart åker vi!!!

Egentligen borde jag packa, men jag ska bara skriva lite kort här för det blir nog det sista inlägget innan vi åker iväg till Grekland. Vi åker inte förrän på lördag men imorgon kommer J:s brorsa, mamma och mormor hit och på eftermiddagen kommer även min pappa och hans fru så det blir nog inte så mycket gjort då.

Proverna från VC var helt normala och burkadoktorn tror fortfarande att håravfallet beror på stress och sömnbrist, även om hon medgav att håravfall är en ovanlig biverkning av hormonspiraler (men varför skulle det inte kunna vara så att just jag är 1/100?). Jag tror det beror på en kombination av stress, sömnbrist och hormonspiral men jag kommer att få en tid till hudmottagningen så vi får väl se vad de säger där. Hårborsten blir fortfarande full av hår varje gång jag borstar håret så i värsta fall hinner jag väl bli helt hårlös tills jag kommer hem igen. Tur det är höst och vinter då så jag kan gömma mig i olika mössor. Blir lite jobbigt på jobbet bara att sitta där med toppluva, se ut som Gunde Svan utan hår och layouta turistbroschyrer. Om jag orkar, och hinner, innan vi åker så tänkte jag lägga ut en bild av håret (eller ja, rättare sagt de kala fläckarna) som J har tagit på mig så ni förstår vad det är jag pratar om.

Nej, nu måste jag verkligen slita mig från datorn och gå igenom lite med J vad det är vi ska packa ner egentligen. Vi kommer som sagt att skriva i resedagboken så vill du vara med på den e-postlista som går ut när vi uppdaterar den, får du maila mig eller J.

Bye bye!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar