Hoppis och skuttis

Efter att inte ha använt mina muskler(?) till mer än att bära omkring på ungar sen jag vet inte när, så återvände jag igår till Friskis och Svettis för ett lunchpass a la basgympa. Förvånande nog klarade jag t o m av att lufsa runt, runt under "springlåten" utan att flåsandes falla ihop i en hög på golvet. Jag fuskade mig förvisso igenom armhävningarna men annars gick det faktiskt väldigt bra och jag har inte så överdrivet mycket träningsvärk idag. Skönt - nu är jag på G igen!

Imorgon ska E och jag gå på Hoppis & Skuttis (familjegympa för dom som har barn mellan tre och sex år). Det ska bli kul att se vad det innebär. E ser verkligen fram emot att få gå på "gymnastik" och efteråt tänkte jag överraska henne med fika på stan. (När man har tränat måste man väl få unna sig en smarrig chokladmuffins eller hur?).

Kommentarer

Anonym sa…
Vad tränar man för om inte för att få äta chockladmuffins!!!
Hoppas ni får en jättemysig dag du och E!
Anonym sa…
Jo, Jullan hoppar och skuttar hon med (fast på isen som ni sett).
Anonym sa…
Klart man ska ha en muffins efter man tränat! :) Muffinsa på ni bara! Kul med gympapass där ni kan köra båda två! Hoppas ni får det trevligt! Kramisar
Jag sa…
Hejsan Lotta
Hur är det med pappa o I ? Har inte hört ett ord ifrån dem på jätte-länge...

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar