Ny trend?

Inatt har M för första gången i sitt snart 16-månadersliv sovit i princip HELA natten! Hon somnade sju och vaknade vid tio då jag bytte blöja men sen somnade hon om - utan att jag behövde ge henne välling - och vaknade inte förrän halv sju i morse! I vanliga fall trycker vi i henne välling varje gång hon vaknar (vilket brukar bli allt från två till fyra gånger) för det är det enda som funkar när hon vaknar och gallskriker. Jag vet att det är för tidigt att säga men jag HOPPAS att det här är början på något bra. Jag pallar inte att vakna femtioelva gånger per natt längre. (Dessvärre vaknade E flera gånger och pratade i sömnen/grät och drömde mardrömmar men det är en annan historia...).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar