Har det vänt?

I natt sov lilla M hela natten och då menar jag verkligen HELA natten, från åtta-halv nio till sju i morse då vi väckte henne. Det är ju helt otroligt! Har det äntligen vänt? Visserligen kom jag hem strax innan fyra natten till igår, gick upp tidigt och höll igång hela dagen så jag var helt slut och har sovit jättehårt, men ändå. När M sätter igång och skriker det allra värsta hon kan så hörs det kan jag lova så det borde både J och jag ha vaknat av i så fall.
Jag törs knappt tänka det, men tänk om... tänk om det äntligen har vänt!

Kommentarer

Sonia sa…
Klart det har vänt!
Och om inte annat så vände det för natten och ni fick en god natts sömn :-)
Kram på dig
Malin sa…
Klart det har vänt!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar