Vill ha


Jag har länge velat tapetsera om i sovrummet men har inte vetat exakt hur jag vill att det ska se ut. Nu vet jag det. I torsdags var jag i Rothoffsvillan dit Eskilstuna Marknadsföring och turistbyrån har flyttat. Då såg jag tapeten med stort T. Den ser precis ut, som jag minns den i alla fall, som den min farmor och farfar hade i sin sommarstuga bortsett från att den hade en blå botten. Det är också en blå jag vill ha och nu har jag surfat runt "överallt" men hittar ingen annan än den röda i princip. Så typiskt. Fast det kanske är lika bra. Först är det ju en altan som ska bli färdigmålad och färdigsnickrad...

Kommentarer

Norpan sa…
Snygg tapet! :) Kan tänka mig att den var fin med blå botten också! :)

Det där med GI och äta nyttigt. Jag har också märkt att det inte går att äta riktigt på samma sätt som tidigare. Jag har varit precis som du. Nu är träning ett måste på ett annat sätt och lika att tänka till lite vad man äter ändå. Har nog lite med åldern att göra och att hormoner ändras...

Japp, kolla Sverigeschemat får vi se vilken dag som kan tänkas passa för en lunch! Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar