Surt sa räven

Igår var J snäll och nattade barnen på egen hand och jag fick lite tid för mig själv. Jag åkte ut till Tuna Park och bara strosade omkring och gjorde diverse små inköp. Jag köpte bland annat ett fästingmedel (en slags dosa som man fäster på halsbandet) och halsband till Stina (katten) samt ny hårborste, hårborttagningskräm, hårsnoddar etc (mycket på hårtema) till mig. Det blev dessvärre dyrare än jag hade tänkt. Hårborsten och krämen glömde jag inne i en provhytt på Lindex och katthalsbandet med (den dyra) färstingdosan fanns inte kvar runt Stinas hals i morse så det har väl fastnat nånstans. Hade nog varit bättre om jag hade lagt pengarna i spargrisen istället.

Kommentarer

Norpan sa…
Otur! Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Kram!
Malin sa…
Ja så kan det gå!
Kram på dig ändå!
Sonia sa…
Men du fick strosa runt själv, det är värt en del det (typ några borttappade grejs hihi).

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar