Bara ett år kvar...

Jag är en sån som nästan mår dåligt om jag inte har en utlandsresa inbokad i kalendern och nu har det varit tomt länge känns det som. Men nu har vi äntligen bokat en resa till Thailand fyra veckor i början av januari nästa år!!!
Vi hittade kanonbilliga biljetter (för att vara till Thailand) så det blev "bara" 22.700:- för oss fyra med Turkish airlines. Vart vi ska bo har vi nu ett helt år på oss att fundera på men det lutar nog åt antingen Koh Tao eller Koh Chang med omnejd.
Förhoppningsvis kommer vi även att kunna tajma in en del av resan med fam Fagré-Lindén och om vi har tur även med våra goda dykvänner från Strängnäs (eller vad säger du S? vi måste ju ge valhajen en chans till :-) )

Bilden är på E när vi spenderade tio veckor av vår föräldraledighet i Thailand 2006/2007.

Kommentarer

Mallan sa…
koh chang med omnejd låter bra!
Jag längtar oxå!
Norpan sa…
Det låter ju jättehärligt! Man behöver lite utomlandssol och värme emellanåt. Ska boka in resa till Sardinien mot sommaren sen, bara jag blir av med min lägenhet. Dubbla hyror och utomlandssemester är ingen höjare :)

Så fin den där bilden :)
Ha en jätteskön helg! Kramar!
Norpan sa…
Låter ju jättehärligt! Man behöver komma iväg ibland och få lite utomlandsvärme och sol på sig :)

Ska boka in resa mot sommaren sen till Sardinien är det tänkt, bara jag blir av med min lägenhet så jag inte får dubbla hyror... Sen får jag se vem det blir jag åker med...kompis eller nån annan kanske. Det beror sig på :)

Den är så fin den där bilden! Mysig! Ha en jätteskön helg!
Kramar!
Norpan sa…
Nämen, vad hände nu. Först blev det inget och sen kom det två! Jaja, du får väl ta bort det ena om du vill :)) Den där lunchen får vi väl ta sen när Johan är tillbaka igen och jag är frisk :) Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar