Ny layout

Mallutbudet av bloggens layout är lite klent men jag tror nu att jag har hittat en som funkar. Jag gjorde en logga också, eller vad man ska kalla det för. Hoppas ni tycker att det blev bra. Webdesign är inte riktigt min grej och jag retar mig på att man inte kan flytta omkring på bilder och text som man vill, som jag är van med när jag layoutar t ex en broschyr eller en annons. Mycket irriterande.

Imorgon ska jag åka till jobbet för första gången på evigheter. Känns konstigt. Det är en heldag med seminarum om framtidsvisioner etc (om jag har fattat rätt) och det ska bli roligt att träffa alla arbetskamrater igen.

På Tuna Park tidigare idag, träffade jag en av våra kunder som sa att hon och hennes chef längtar efter att jag ska komma tillbaka och att vi ska boka in en lunch snart. Sånt värmer. Trots lite ångest och tankar om att det kanske är dags att röra på sig (har varit fast anställd tio år nästa år) så har jag faktiskt börjat se fram emot jobbstarten nästa måndag.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej hej! Vi måste absolut ses snart. Hur har du det nästa vecka? Var seminariet på jobbet givande?

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter