Förkyld gräsänka

I natt sov jag HELA natten! Tänka sig. Visserligen somnade jag inte förrän närmare halv ett och så vaknade jag halv sex, (irriterande 30 minuter innan alarmet skulle hoppa igång) men vad gör det? Att slippa gå upp ett antal gånger mitt i natten (alternativt buffa/sparka på J och få ligga kvar och stressad lyssna på illvrålet) för att göra välling var ju som värsta törnrosasömnen. J och småbrudarna hälsar på farmor och farfar nere i Gusum och kommer hem igen imorgon så jag kommer att få två lyxnätter.
Dessvärre är jag rejält förkyld så jag har inte orkat hitta på något särskilt mer än att inhandla thaikäk, glass, chokladsås, ost, kex och smågodis. Ikväll ska här moffas loss ordentligt!

Kommentarer

Anonym sa…
Fram for moffandet! Lange leva moffandet! HURRA HURRA!

Du anar inte vad vi moffar har, typ v a r j e dag... kommer INTE var kul att forsoka kopa jeans i Bangkok haha!

Kram pa Dig!
Anonym sa…
Hoppas att du kryar på dig. Jag har också dragit på mig värsta förkylningen och det är ju jättekul med en liten bebis och en massa flyttkartonger att packa... Hur gör man för att undvika att Vidde smittas?
Stackare...när du för en gång skull kan få en stund för dig själv så är du sjuk!! Hoppas du kryar på dig snart! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter