Mellandagar i Gusum

På annandagen åkte vi ner till Gusum och bodde hos barnens farmor och farfar några dagar. Det var lika skönt och mysigt som vanligt, jag känner mig verkligen som hemma där.
Vi spelade en del spel, bl a texas holdem samt Nintendo Wii med Guitar Hero, bowling och golf. Det var skitkul så jag hoppas att vi snart kan ta oss råd och inandla det. Guitar Hero var hur svårt som helst och jag blev utbuad gång på gång (tack och lov inte av den "riktiga" publiken) och fick inte köra klart några låtar så jag måste nog öva lite... J, däremot, var hur duktig som helst. Men sen spelar han ju gitarr lite då och då i vanliga fall så han har ju lite försprång.
Det lär tydligen finnas nån slags matta (tror jag det var) till Wii så att man kan köra step up och dylikt men det vete katten om jag verkligen skulle göra det hemma även om det verkar kul (det får nog bli Friskis istället).
Farmor M hade anordnat släktträff i Folkets hus och det var roligt att träffa J:s alla kusiner även om jag mest pratade med de som jag har träffat förut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar