Mycket nu

Efter att ha varit back in business i drygt två månader så är nu inskolningstiden ett minne blott.
De senaste två dagarna har jag jobbat sammanlagt i så gott som 24 timmar... Flens nya kommuntidning ska lämnas till tryck imorgon klockan tio och jag har äntligen fått ett ok från kunden via mail. Hon och jag har haft en tät mailkonversation i dagarna två och jag har layoutat och redigerat för brinnande livet men nu är den alltså klar. Det enda som återstår är att göra en tryckbar pdf i morgon bitti samt ett löp. Så underbart skönt! Nu är det bara att ta tag i de turistbroschyrer, årsredovisningar och allt annat som ligger på mitt skrivbord och som har blivit lidande den senaste veckan. Håhåjaja. Jag skulle behöva klona mig.

Kommentarer

Anonym sa…
Skönt att höra att allt är som det brukar på jobbet. ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar