Lyckad alla-hjärtans-dag


I lördags hade min käre sambo och jag en riktig helkväll och så roligt som jag hade då var det längesen jag hade.
Vi började med bowling och jag tog nytt personligt rekord på 160 p samt vann båda serierna (bara en sån sak, det är klart att kvällen skulle bli lyckad. I alla fall för mig. J muttrade bara :-) )
Därefter käkade vi en kanonmiddag på Cafe Sylvia och drack en massa vin (dyrt blev det...). Min jobbarkompis G såg oss genom fönstret och bjöd med oss upp till en 30-årsfest som han skulle på som var i en lägenhet i porten bredvid (eller om vi bjöd in oss själva, jag vet inte riktigt... ;-) ).
Kvällen/natten avslutades på RAW, ett ställe varken jag eller J hade varit på och det visade sig vara ett riktigt sjysst ställe med en massa bra musik så dit kommer vi nog gå fler gånger.
Tack älskade J för en underbar kväll! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar