Så skönt med semester!








Äntligen har jag börjat min fem veckor långa semester. Det är visserligen inte så längesen jag var mammaledig (ca åtta månader) men sen jag började jobba har allt gått i 180 så den här semestern är både efterlängtad och otroligt välbehövlig.
För en gång skull ska vi inte planera så mycket utan försöka vara hemma och ta det lugnt så mycket det går. Men det är ändå en hel del vi har tänkt hinna med, bl a husvagnstripp till Halmstad, segling i Gryts skärgård, umgås med barnens farmor och farfar i Gusum/Gölhem, gå på U2-konsert i Göteborg, så vi får väl se hur det blir med det där att bara ta det lugnt...

Det här blir J:s och min åttonde sommarsemester tillsammans och vi har hunnit med mycket under de här åren. Ovan har jag lagt in en bild på oss från varje sommar mellan 2002 och 2008.

Kommentarer

Malin sa…
Söta ni är!!
Puss på er!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar