Bara timmar kvar...


Nu har jag resfeber så det heter duga. Planet till Kroatien går vid sju imorgon bitti men först väntar en natt på Arlandas Rest and Fly dit jag strax är på väg. Jag har hunnit med att resa en hel del i mitt liv (och mer blir det hoppas jag) men det var längesen jag kände mig så här stissig och pirrig som jag gör nu. Kanske beror det på att jag ska åka med tre kompisar och inte med familjen som jag har gjort de senaste åren. Känns nästan som när jag var 17 och skulle åka utomlands för första gången. Då var resmålet Ayna Napa på Cypern och också då med tre tjejkompisar, dock inte samma tre som jag ska åka med nu.
Ha det så bra här hemma, nu måste jag rusa till bussen som ska ta mig till tågstationen!
Ciao!

Kommentarer

Reserapport! (ordverifiering på den här kommentaren var något överraskande "patte")

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar