Investering i förhållandet

I lördags blev jag ordentligt överraskad av J. Vi var i Norrköping för att gå på stan, käka och avsluta med bio (barnen var kvar i Gusum hos farmor och farfar). Efter vi hade fikat på Bishops (som ligger i anslutning till Grand hotel) gick jag på toaletten och när jag kom ut därifrån var J spårlöst försvunnen. Plötsligt fick jag ett sms där det stod: "kom upp på rum 537 och värm dig". Väl uppe på rummet hade J tappat upp ett bad samt hällt upp vin i varsitt glas :-)
Han kan om han vill min älskling, och nu är jag som nykär igen (och han också hoppas jag:-) ).

Filmen vi såg var föresten Sommaren med Göran - som jag verkligen kan rekommendera om ni vill skratta lite.

Kommentarer

Sonia sa…
Vad härligt!!!!
Noelle sa…
Det lät ju mysigt. Ja ibland kan dom verkligen chocka en!
Norpan sa…
Det var inte dåligt! :)) Alltid mysigt att bli lite ompysslad :)

Kram kram och ha en bra helg!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar