Bröllopsfixande på hög nivå


Våra goda vänner från Hällberga ska gifta sig nu i helgen och J och jag har fått äran att vara deras värdpar (J är även toastmaster). Det är roligt men det blir inte så mycket tid över till annat just nu och därför blir det inga uppdateringar på bloggen förrän nästa vecka (nu är ju inte jag den snabbaste att uppdatera annars heller men ändå...). Men då blir det bilder och rapporter både från Kroatien och från Stenkvista kyrka så håll ut ;-)

(Bilden ovan är tagen av min sambo. Händerna tillhör J och S från Strängnäs.)

Kommentarer

Sonia sa…
Åh jag blir tårögd när jag ser bilden... det var verkligen en av de finaste och roligaste dagarna i mitt liv!

KRAM på dig
Malin & Johan sa…
Tack för allt, ni är fantastiska! Hoppas vi kan återgälda er någon gång.

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar