Bröllop








J och jag har varit väldigt involverade i våra goda vänner M och J:s bröllop som gick av stapeln den 19 september och det är delvis därför jag har legat lite lågt med bloggandet.

Deras bröllopsdag blev mycket lyckad och det var roligt att få vara med precis hela dagen - från frissan till fotografering och fest samt ända in på småtimmarna då vi även ansvarade för att städa och låsa festlokalen. Som tur var hade vi ställt upp vår husvagn precis bredvid så det var verkligen krypavstånd till sängen.

Våra små töser och deras grabbar var näbbar i kyrkan och det gick över förväntan (tänk vad lite mutor i form av tablettaskar kan göra...). E och L var jättesöta ihop och bilden på dem som ligger överst i detta inlägg är så himla fin så den måste jag förstora. De ser så kära ut på den bilden att man kan tro att det var de som skulle gifta sig (och vem vet hur det blir i framtiden...).

Min älskling var, förutom bröllopsfotograf, även kvällens toastmaster och jag är otroligt stolt över honom och hur bra han klarade uppgiften.

Vi hade egentligen vår 8-årsdag den helgen men det får vi ta och "fira" vid något annat tillfälle. När vet jag inte, då det som vanligt är fullt i almanackan framöver och därför får vi även se när nästa blogginlägg blir men jag ska försöka skärpa till mig.

Kommentarer

Norpan sa…
Ser ut att ha varit ett lyckat och fint bröllop! Och vilken otroligt söt bild på barnen längst upp! ♥

Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar