Fyra år sen jag blev mamma

I helgen har vi haft en massa kalas för vår stora tjej som fyllde fyra år. Jag minns dagen när hon föddes som igår och blir fortfarande väldigt rörd av att se filmen som J gjorde då trots att jag har sett den en massa gånger. Idag har hon blivit exakt dubbel så lång mot när hon föddes (enl senaste bvc-mätningen i torsdags var hon 100 cm) och mycket har hänt på fyra år. Från att ha varit ett litet paket som bara skriker/äter/sover/bajsar är hon ju nu en liten tjej som man kan konversera och skämta med. Helt fantastiskt egentligen.

Kommentarer

Maria sa…
Jo, jag kommer ihåg när jag fick åka upp till förlossningen med bilbarnstolen. Känns som igår...

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar