Pirrig väntan

J:s bror och hans tjej väntar barn och jag tror det är på g just i detta nu. Iiiihhh - spännande! Jag tippar på att det blir en liten kille. Jag var i och för sig bombis på att min lilla M också var en kille så jag är väl inte världens bästa på att gissa men ändå... Två av J:s kusiner väntar också barn i år, varav den ena redan inom några veckor. Där tror jag att det blir en liten tjej. I den andra kusinens mage tror jag att det bor en kille.
Åh, nu håller jag alla tummar att det går så fort och smärfritt som möjligt för Ebba och Moas lille/lilla kusin att komma ut till stora världen.
Lägger in några bilder från slutet av november 2007. Gravidbilden är tagen hemma ca två-tre timmar innan M föddes, strax innan vi åkte in till förlossningen.


Kommentarer

Sonia sa…
Oj oj oj... vad fort åren går - det känns som det var evigheter sedan graviditeter och bebisar! Men det är tur man har bilder så man kan minnas igen!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter