Njuter av helgen

Efter en rätt tuff arbetsvecka med flera 11-timmarspass (mmm, jag har egentligen gått ner i arbetstid...) såg jag verkligen fram emot den här helgen. Jag måste i och för sig jobba lite ändå med att korrläsa 52 sidor Eskilstuna turistmagasin men jag är åtminstone hemma.
Det har varit en toppendag idag. Först fikade jag och tjejerna hemma hos min farmor medan J var på amatörradiomässa och sen åkte vi till Ikea och småshoppade lite. Tjejerna fick leka av sig lite både på barnmöbelsavdelningen och i lekhörnan i restaurangen så de var riktigt nöjda när vi åkte hemåt. Själv fick jag massor av idéer på sånt jag vill göra här hemma, både inne och ute på altanen. Synd man inte är gjord av pengar.
Nu sover sötisarna så gott och jag ska sortera vilka barnkläder som ska säljas på loppis nästa helg och vilka som ska skänkas till de små nytillskotten i Norrköping. Eftersom jag är en tjej (kvinna? är ju i alla fall 36...) som klarar att göra flera saker på samma gång ska jag samtidigt smutta på ett glas rött, umgås med J och kolla på Millenium. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar