After work

Är nyligen hemkommen efter en mycket trevlig kväll på Håpe´s. Vi var tio tjejer från jobbet, varav några har gått i pension, och det var roligt att umgås både med "gamla" och nuvarande kollegor. De nuvarande har jag knappt hunnit prata med den här våren eftersom jag har jobbat så mycket och knappt varit med på fikarasterna. Fr o m nästa vecka lär man väl se dem ännu mindre för då flyttar "min" avdelning Reklamfolket (beståendes av mig själv och en projektledare) in hos Reklamateljén på Eskilstuna-Kuriren. Övriga Folket kommer husera i en egen lokal alldeles intill. Känns lite märkligt att dela rum med sina konkurrenter men det blir säkert bra, hoppas jag.
Nu ska jag avsluta den här härliga kvällen framför tv:n och Desperate housewives.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar