Jobbigt 3

Med anledning av Jobbigt 2 har jag nu varit ut och sprungit en sväng. Jag lyckades springa hela 20 minuter utan att stanna och det är stort av en som mig som inte har något tålamod när det gäller löpning. Vid minsta lilla motstånd brukar jag stanna. Eller brukar och brukar... minns inte när jag sist gav det här med löpning en chans men jag tror det var precis innan jag träffade J, dvs för dryga nio år sen... Men men inte en dag för sent. Nu återstår att jag fortsätter på denna hurtiga bana. Mitt mål är att springa en gång i veckan till att börja med. Om jag nu kommer kunna röra mig något mer...

Kommentarer

Janne sa…
Härligt Lotta!
Vad sägs om Göteborgsvarvet eller Stockholm halvmarathon nästa år? Så kör vi Marathon 2012.
Lotta sa…
hehe ja varför inte ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar