"Mail from the past"

Fick precis ett mail från mig själv som jag skrev 2004 från futureme.org. Hade inget minne alls av det så det var lite kul. (Trodde det var ett spam-mail först när jag läste ämnesraden). Så här hade jag skrivit (det i parantes är hur det är är nu, sju år senare):

Ca 59 kg (hm... 63 tror jag)
1,68 (samma, har varken växt eller krympt)
ihop med jörgen (jepp)
har två marsvin (nix, däremot två barn och en katt. det sista marsvinet flyttade 2006)
jobbar på folket (nja, på EK numer)
spelar kort en gång i veckan med tanja, erica och sara (vi har ändrat det till varannan vecka)
hildur är 92 tror jag (Hildur gick tyvärr bort i maj 2005)

Ska nog gå in och skriva ett nytt brev till mig själv med ankomstdatum om fem år :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter