Ibland blir man lite rädd

Jag tycker jag är en hyfsat bra mamma som har koll på sina barn varenda sekund om vi är ute nånstans, men ibland händer det ändå att jag inte ser/hittar dem. Då om nåt så förstår jag hur min egen mor har känt sig många gånger genom åren (när man inte har kommit hem den tid man har sagt etc).
Förra veckan när vi var på Lådbilslandet "försvann" Ebba  säkert tio minuter och när jag kände att paniken var riktigt nära så stod hon plötsligt bara där och såg glad ut...
Igår blev jag lite rädd igen. Vi var här hemma och det var dags att äta. Jag letade överallt, ute och inne, men det var som hon hade gått upp i rök. Hon fanns verkligen ingenstans. Min farmor var här och hon hjälpte till att leta. Det var också hon som hittade henne till slut efter säkert en kvart, sovandes under bordet ute på altanen...

Kommentarer

jessica sa…
Du är för söt :) och är väldens bästa mamma som har superkoll, men du vet vad jag sa på bandstranden... Kramar Jèss
jessica sa…
badstranden skulle det stå...

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar