Underbar semestervecka

Satan vilket härligt väder det har varit den här veckan, och jag har till råga på allt haft sån tur att jag har haft semester också! Det har varit lite mammaledighetskänsla över dagarna då jag har varit själv med ungarna nästan hela tiden. (J är på P&L och går rockfotokurs.) Tanken var från början att jag skulle ansluta till Borlänge lagom till helgen men så blev det inte av olika anledningar. Lite trist kanske men det får väl bli en annan gång.
Hur som, vi har badat i Sundbyholms (skitiga) vatten, badat ännu mer (i rent vatten) hos familjen Thor, busat på Sagostigen samt ätit glass i stora lass. Det har verkligen varit toppen och även om tjejerna inte alltid kan hålla sams (vilka syskon kan det?) så måste jag säga att de större delen av tiden har lekt toppenbra och har varit alldeles underbara.
Trots det är jag nu helt slut och en fredagsmyskväll som denna tänkte jag unna mig lite "egentid" framför tv:n med en räkmacka och ett glas vin. Sådeså! ;)

"Vem är det som klampar på min bro?"

Moa och "mors lilla Olle"

Slagstaglass är ett måste på sommaren.
Trött och sliten tvåbarnsmorsa.

Kommentarer

Norpan sa…
Visst har det varit härliga dagar! Underbart med sommar, sol och värme :) Vilka fina bilder på er! ♥ Hoppas ni får en fortsatt skön semester! Massa Kramar!
Lotta sa…
Tack detsamma Jennie! Hoppas du får en underbar resa i Italien. KRAM

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar