6 år har gått fort

Så här dags för sex år sen var vi på väg in till förlossningen i Norrköping. Det var tio dagar tidigare än beräknat och eftersom jag hade räknat med att gå över tiden var jag lite chockad över att det hade satt igång. Var även ganska nervös (hur fan ska jag kunna klämma ut en bebis "där nere"?!!!) Jag fick inga riktiga värkar så det tog ett tag men kl 04.43 den 2 oktober 2005 föddes världens finaste lilla tjej och plötsligt hade jag overkligt nog blivit mamma  :)

Oktober 2005. Alldeles ny liten bebis med trött, fast lycklig, mamma.

Oktober 2006. Tuff liten tjej. Har precis lärt sig gå.
Oktober 2007. Klädd för höstpromenad.
Oktober 2008. Treårsdagen firades i Grekland.
Oktober 2009. Fyraårskalas på Skogsmusen. Spindelmannen/Leo var självklart på plats och uppvaktade sin käresta.
Oktober 2010. Karusellåkning med Ivar på Strängnäs marknad.

Kommentarer

Maria sa…
Mm, det går alldeles för fort. Vi firar ju sjuåring på tisdag =)
Norpan sa…
Tänk vad tiden går snabbt :) Så söt liten tjej :) Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar