2012 – ett bättre år?

Kan inte fatta att det är ett år sen man gick barfota på den här bryggan.
Vad fort ett år kan gå, helt sjukt. Förra året vid den här tiden var vi på gång att packa inför vår månadslånga resa i Thailand och allt var frid och fröjd och jag kände mig hur lycklig som helst. Ett halvår senare vändes dock tillvaron upp och ner för mig och jag hamnade i nån slags livskris. Efter ytterligare sex månader, 8-9 kg viktminskning och många tårar fattigare är vi nu framme vid dagens datum och jag kan inte låta bli att undra hur det kommande halvåret och året kommer att bli. Men eftersom mitt vanliga jag är en glad (naiv) optimist så räknar jag med att det bara kan bli bättre :)
Gott nytt år på er!

Kommentarer

Anonym sa…
Ljug bara inte om hur du mår... det gör ingen lycklig.
Lotta sa…
Tyckte jag var ganska ärlig och utlämnande i mitt inlägg så ljuger om hur jag mår är väl det sista jag gör.
Norpan sa…
Klart att det måste bli ett bättre år gumman! År 2012 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig! Kramar! ♥ Vi får ta en lunch här framöver!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar