Kärlek

Mitt minsta lilla troll har varit så gosig sen vi kom hem och jag får hur mycket pussar och kramar som helst där vi sitter i soffan och kollar på Bolibompa.
"Men hjärtat, att jag får så mycket kramar av dig just idag?" säger jag undrande, för så här överöst med kärlek brukar jag inte bli även om det råkar vara en fredagsmyskväll med både pizza och annat gottgott.
"Det är för att jag tycker du är snäll och fin, mamma" svarar hon och ger mig en stor pizzakladdig puss mitt på munnen.
Det är kärlek det och jag blir som vanligt lika rörd och får glädjetårar i ögonen.

Kommentarer

Emelie sa…
Får också en liten tår när jag läser dina rader! Gud så fint! Sötnos!

En fin helg till er!
kram Emelie
Rebecka sa…
Åh så gulligt. :) Ja visst blir man rörd när de är så där fina, barnen. :) Kram.
Norpan sa…
Åhhhh så gullig hon är! :) Klart sånt värmer hjärtat! :) Kramar!

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter