Det ska va husvagn, eller?

Det må vara nördigt med husvagn men ungarna älskar det och jag måste erkänna att jag också gillar att bo i en koja på hjul då och då (och man måste inte ha likadana träningsoveraller och foppatofflor om man inte vill ;) ). Ju större tjejerna blir, ju roligare får de (men jag förstår ju att det där lär gå över om några år...) och en annan behöver inte ha full koll på dem varenda sekund som för bara något år sen.


Midsommarhelgen firades i just en husvagn med goda vänner på Herrfallets camping. Det var första gången jag var där men jag åker gärna dit igen, det var ett riktigt mysigt ställe.


Lilla Moapoa har blivit superduktig på att cykla utan stödhjul (se klippet) och de små benen trampade på för fullt dagarna i ända hela helgen.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter