Dyksugen

Om två månader får jag dyka med firrar som denna :)
Sitter och bläddrar fram och tillbaka i almanackan för att hitta tid till att dyka. Är så himla dyksugen och jag vill verkligen hinna med lite dyk här hemma innan det är dags för min efterlängtade resa (och medan det fortfarande inte är för kallt att dyka med våtdräkt). Hade jag bara nån att dyka med så kunde jag ju dra iväg ett par kvällar efter jobbet men de få dykare jag känner har av olika anledningar ingen möjlighet att följa med mig. Så då återstår utfärderna med EDC som oftast bara kör nån dag på helgen och onsdagskvällar då och då och det är svårt att tajma in det i min almanacka... (hmm... och så var det det där med i-landsproblem igen...)

Såg nu att de har lagt ut bilder från den kvällen jag var med till Magsjön och simmade bland abborrbebisar i vassen samt letade efter stackars Cykel-Sören som nog har sett sina bästa dagar. Bilderna hittar du här.

Ang resan så börjar jag bli lite pirrig trots att det är hela två månader kvar... Längtar!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter