Helg i moffandets och relaxandets tecken

Förra helgen tillbringade jag tillsammans med tre fina tjejkompisar och det blev mycket babblande, moffande, slappande och även en del motionerande. Vi var på Ladie´s Spa på Sandvik Gård (ligger mellan Katrineholm och Norrköping) där två trerätters middagar, två tvårätters luncher, två frukostar, kaffe och kaka samt två nätters logi i dubbelrum ingick för 2.600:-. Utöver allt ätande och fikande kunde man även delta i olika aktiviteter som vattengympa, yoga och styrketräning utan extra kostnad (kanske för att man inte skulle rulla därifrån, vad vet jag ;) ). Anläggningen ligger dessutom väldigt naturskönt (shit, nu börjar jag låta som ett reklamblad...) vid en sjö och det finns ett "lagom långt" skogsspår att traska/jogga runt i. Rekommenderas starkt!

Tack tjejer för en grym helg, det gör vi om igen snart!

Välkommen!

Jag och Malin.

Att softa runt osminkad i morgonrock en hel helg var riktigt skönt.

Anläggningen ligger vackert avskärmat vid en sjö. Nere vid sjön finns en vedeldad bastu.
Goa gummor.


Malin och jag testade nördstavar och det var faktiskt jobbigare än jag trodde men det var ändå inget för mig.

Skönt med varmt bad efter skogspromenaden.

Åsa och jag var duktiga och joggade runt några varv i spåret.

Moffmoff, bubbel och spel.


Choklad, tidning och total avkoppling.

Badkrukornas drottning (Malin) vågade sig på ett par längder i utomhuspoolen. Imponerad :)

Självklart måste den tjusigt upplagda maten dokumenteras.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar