Filmpremiär för min första film :)

När jag var i väg på dykresan i oktober testade jag att filma och fota lite under vattnet för första gången. Det gick ganska bra även om jag såklart behöver lite mer övning för det blev lite skakigt bland annat. För första gången har jag också redigerat ihop en liten film, vilket var skitkul men svårt. (Inte lätt alls att klippa ner ett par timmars film till sju minuter.) Dock hade jag varken blixtar eller lampa till kameran så tyvärr kommer inte de vackra färgerna fram i filmen/på bilderna utan allt är ganska blått. Resultatet kan du se här nedan och jag hoppas den blev sevärd ändå.


Kommentarer

Norpan sa…
Tjusigt!!! :) Kul att se vad du upplevt där nere :) Kramis och tack för trevligt sällis vid lunch igår ♥
Lotta sa…
Kram tillbaks <3

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter