Skitvecka

Är riktigt trött på att ligga här.
Ja, jag vet. Det finns de som har det värre. Mycket värre. Men jag vill bara få klaga av mig lite grann ändå. På sånt där riktigt gnälligt svenskt vis. För det här är och har varit en riktig skitvecka.

Jag är sjuk. Och det kan man ju bli lite då och då men den här gången har jag varit så himla matt och orkeslös att minsta lilla grej (typ fixa mat åt ungarna) har känts som ett stort projekt. Är inte likt mig att vara däckad så här och ni som känner mig vet ju att jag mår bra av att vara igång och hitta på och göra saker, men den här veckan har allt liksom stått still. Och bara det mår jag dåligt av. Jag vill träffa folk, ut och springa, dyka, åka skridskor och pulka med ungarna, jobba...

Men det är nog nyttigt att få må så här ibland så man inser hur bra man har det andra dagar när man är frisk. Tänk på det ni som just nu mår toppen - passa på och gör det där du har tänkt länge att du vill göra :) Under tiden bäddar jag ner mig igen här i sängen tillsammans med katten och kollar på en film.

Kommentarer

Jannica sa…
Krya på dig raringen! Snart ska du se att det vänder ♥
Anonym sa…
Åh, du är inte ensam om att ha en sjukvecka. Vi får krya på oss båda två!

/Helena M
Lotta sa…
Tack gumman! <3
Lotta sa…
Åh, är du också sjuk Helena, så trist :( Krya på dig du med! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter