Pirrigt och nervöst

Packad och klar.
Ni vet den där känslan när man har längtat och längtat efter någonting ett tag. I dag är en sån dag. Det är dags för mig att gå iskursen. Jag ska alltså hoppa ner i en uppsågad vak och simma in under isen utan möjlighet att kunna göra en direktuppstigning. Känslorna är i en enda röra och jag är både pirrig, nervös och förväntansfull. Men jag är inte ett dugg rädd. Än. Hade hoppats på strålande solsken, någon enstaka minusgrad och att jag skulle vara på topp. Tyvärr verkar det vara ganska kallt ute (-9) och jag har blivit lite förkyld igen och har sovit dåligt men även om himlen fortfarande är mörk så börjar solen skymta i horisonten och det ser molnfritt ut så det här ska nog gå bra :)
Ha en fin dag, det ska jag ha!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Sov gott älskade farfar

Brännmaneter