Nya tapeter

För lite mer än ett år sen skrev jag om att jag ville ha nya tapeter till sovrummet och att jag hade hittat de jag vill ha. Problemet är bara att jag vill ha blå tapeter men just den här modellen finns bara i andra färger. Idag tog jag med mig lilla M och åkte till Colorama där jag fick hjälp av en trevlig tjej att kolla lite prover. Fastnade då för den ni ser på bilden och är nu i valet och kvalet om vi ska välja den eller den jag först ville ha fast då i vitt. Men vi är ju två om detta så vi får se vad J tycker. Vore så roligt att få göra i ordning ordentligt i sovrummet då jag har retat mig på de gula tapeterna som sitter där sen vi flyttade in för sex år sen...

Kommentarer

Norpan sa…
Ska ni ha fond eller i hela sovrummet? Tycker hursom helst att båda tapeterna är fina. Det viktigaste är att det är en tapet som man kan trivas med i några år och att det inte är en alltför orolig tapet med tanke på att det är ett sovrum (och då menar jag inte att det är så med dem du valt). Jag tycker båda är jättefina så vilken det än blir, så kommer det bli fint. Det är jag säker på! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Så här känns det att bli bränd av en Box Jellyfish

Brännmaneter

Sov gott älskade farfar